lauantai 4. joulukuuta 2010

Kirppisostoksia

Pääsin pitkästä aikaa kirppikselle, ja sen kyllä huomasi... Sain raahata monta nyssäkkää kotiin, kun olin niin innoissani! Rahaa meni vain n. 25 e, joten tein mielestäni hyviä löytöjä.


Esikoiselle löysin karvavuorelliset Crocsit pieneksi jääneiden tilalle, ovat aidot, melko siistit, maksoin näistä 4 euroa :) Kuopukselle ensi kesäksi vaaleanpunaiset varsitennarit, 1 e. Reiman vk-housut, liilat sammarit ja pari mekkoa yht. 4,50 e. Ja lisää pikkaraisia meidän kokoelmaan, ihanaa!




Itselleni löysin ohuemman talvitakin, huivin, trikoopaidan ja jouluisen kapean liinan keittiön pöydälle.



Esikoiselle löysin ihania pikkuleluja, tämän talon tavaroineen ja pienen Polly Pocket-rasian. Lisäksi löysin vielä pari vanhaa kahvipannua.



Tämän paidan ostin esikoiselle Punavuoren peikosta (Jumbosta), yksi päivä esikoinen sanoi, että haluaisi keltaisen paidan. Meillä ei ole suunnilleen mitään keltaista, vaikka ei minulla mitään keltaista vastaankaan ole. Kun tämä paita tuli kaupassa vastaan, niin pitihän se ostaa... (Paita on Småfolkin).


Nyt pitäisi alkaa keskittyä joululahjoihin ja muihinkin jouluvalmisteluihin. Minulla on vähän paha tapa jättää asiat viime tippaan, yritän saada lahja-asiat edes jokseenkin ajoissa nyt hoidettua, etten saa hirveää stressiä...

2 kommenttia:

  1. kivoja juttuja!!

    miks mä en ikinä löydä pikkaraisia vaikka kyttään niitä joka kerta silmä kovana!! :D

    VastaaPoista
  2. Wautsi mitä löytöjä. Varsinkin nuo pikkaraiset! Ite oon löytänyt tasan yhden, sekin silmäpuoli ilman vaatteita.

    VastaaPoista